Wednesday, July 13, 2011

12/07/2011 :'(

hari yang sedih dan sedih dan sedih lagi !
kenape kau suke sangat buat aku jadi macam orang bodoh yang mengharapkan kauu ! aku penat dohh ! weh sedih doh hari2 macam nih , kalau kau tak suka , cakap terus terang , tolong jangan buat aku menunggu kau :'( sampai bila kita nak macam nih , hati aku sakit weh :'( , aku dah tak nak menangis , memang lah sepanjang kite couple belum pernah aku menangis sebab kau , tapi janganlah buat sampai aku nak MENANGIS . hari2 aku tunggu kau balik , dengan sabarnya aku berharap yang kau berubah . wehhh sikit pun tak ape lah , penting ade perubahannya , nih tak ! hm sapelah aku nih dalam hidup kau kan ? aku tahu aku tak penting pun dalam hidup kau , kan weh ? aku rase terabai bila aku ade dengan kau . macam aku tak wujud . bila kita lepak dua2 , aku selalu terfikir kenape kite tak sebahagia couple lain ? kenape kita tak boleh jadi macam dyorang ? bila kita bersame aku berharap sangat kau layan aku macam couple lain . romantik kan dyorang ? k , aku tak mintak pun sangat kau punye romantik tuh , cume aku berharap kau berubah ! kau ubah kan perangai kau yang suka layan aku macam tunggul nih ! paling sedih , bila aku tengah sakit hati , tengah sedih pasal kau aku try buang jauh2 EGO aku tuh , then dalam mase yang same aku try faham kau . try cari , mybe aku ade salah dekat kau . tapi bila dah lame2 aku yang kecewe balik , bertambah sedih pulak bila kau tak macam hargai ape yang aku dah buat untuk hubungan kita nih . aku masih ingat lagi , time kita mula2 couple dulu , bukan main lagi kau an ayat aku . jum rehat same lah nanti , jum lepak sme lah , nanti balik kite balik same lah , pelah . tapi sekarang ? rehat pun kita dah tak lepak same , kalu kau ade pun hanya tayang muke jehh . nak juga tunggu aku tegur , aku  layan kau , baru kau nak layan aku . peee ! ye  wehh , aku tahu lah kau malu , tapi fikirlah takkan semuanya nak aku yang mulakan dulu ? aku pun ade juga perasaan malu nih . sekarang pun kau call aku bila perlu jeh kan ? kau call aku dalam berape minit cam tuh ,  then kau ayat aku kate nanti call balik . last2 kau tak call langsung . tup2 kau buat call me back dekat aku . hissh aku tak tahu lah dengan sape kau habis kan kredit kau untuk dye . kalau aku call kau pun , kau busy lah , tak angkat lah , dalam toilet lah , hhhh tah ape masalah kau nih dohh .

No comments:

Post a Comment