Friday, July 15, 2011

BECOME LAZY -,-

sekarang aku jadi agak malas :/ selalu temenung , berangan , hm tak tahu lah -,- mungkin sebab aku selalu stress :D haissh frust aku ! dah lah kerje sekolah sekarang malas sangat nak siap , aku rasa kerja sekolah aku satu pun tak pernah siap sekarang . dulu awal tahun bukan kemain lagi , semua kerja sekolah boleh dikatakan semua siap , siap kutuk kawan kawan pulak tuh kalau dyorang tak siap , bajet bagus lah konon haha . hah , sekarang ? ambik kau ! bila menghadap buku sekolah jeh untuk revision selalu sangat tak ada mood , kadang kadang tuh rasa nak tido :) haddoy , belum lagi dalam kelas , dah lah kawan kawan semua gila , kaki gosip . huru hara kelas tauk ! dalam kelas selalu sangat buat kepala sendiri semua , lepak lepak lah , ape lah . dah lah semua nakal , degil pulak tuh . hishh cekgu mengajar kat depan pun kitorang buat bodo jeh , asyik bercakap jeh , pot pet sana sini (gosip) . sampai naik muak cekgu nak masuk . masa peperiksaan pertengahan tahun bukan main lagi aku , lepas exam pertengahan nih nak study elok elok . hah , sekarang ? lain pulak yang jadinye -,- . hishh , macam mana nih ? AKU TAK NAK JADI MACAM NIH SAMPAI BILA BILA . lazylazylazylazylazylazylazylazylazylazylazylazylazy ! OMG

No comments:

Post a Comment