Friday, July 29, 2011

im waitingggggggggggggg :'/

sebenarnya masih berharap dye punya call . tapi aku tahu itu hanya sia sia !

huh please dont being stupid for a second time mira ! !
ego kene tinggi mira ! kau nak kena tipu lagi kehh ?
nanti reti pulak kau nak sedih , meraung raung , menangis tak sudahh .
karang mata kau bengkak lagi , sanggup keh kau !

wehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ,
tapi aku tak tahu aku kene perrcaya siapa .
tadi diyorng kata aku dah salah faham !

salah faham ape nyeh plak !

dyorang kata amin tak bersalah .
dyorang cakap perempuan tuhh yang gedik2 dengan dya ,
text mintak couple lah  , hantar gambar suma .
bila amin tidur dalam kelas perempun tuh yang duduk sebelah dyee .
tapiiiii yang sedih nya ,
cerita nih semua aku dengar dari mulut orang ,
kenapa bukan dya ? !
dah tahu yang dye nih tak bersalah ,
kenapa tak ada usaha langsung untuk call aku bejuta juta kali walaupun aku tak angkat call dye ,
kenapa tak ade usaha langsung untuk jumpa dengan aku dekat sekolah !
sedangkan peluang banyak masa tuh .
lepas dengar crita tuh semua , aku tunggu dye sendiri yang cerita dekat aku .
EXPLAINkan yang dye tak salah .
tapi tadi dye call hanya tanya siapa yang crita benda2 nih semua dekat aku . then off call -,-
oh myy godd , terseksa jiwa aku  padahal masa tuh aku punya tunggu dan tunggu penjelasan dari dye .
walaupun aku ego , aku bersedia mendengar alasan dye .
tapi lain yang aku harapkan , lain pulak yang jadi .
memang aku nih tak penting langsung dalam hidup dya !
dari situ nampak sangat selama nih dye tak pernah sayang dekat aku ! :'((((((((

tapii kan weh , macam mana dengan crita yang aku dengar
yang dya kata 'macam aku nak sangat dekat kau' bila dya baca surat yang kau bagi tuh
wehh ape benda semua nihh !
nih bukan game kehhhhhhh weyy .
sedarlah dohh , dye dah game kau lah miraa

tapi dyorang kata lepas dye baca surat tuh dye terus letak dalam beg ,
kancil nak baca pun dye tak bagii .
dye siap marah sebab aku tak bagi sendiri , aku pas pas suratt .
huhhh tapii dye tak fikir plak aku masa tuh betapa sedihnya nak bagi sendiri. hh
wehhhhhhhhhhhhhhhh
mana satu doh yang aku prlu percayaaaa :'////////////

hmm kalau betul dye tak salah dah lama dye pujuk kau balik ,
say sorry or whateverr . jumpa kau , begging gila babi dengan kau .

hmmmmmmmmmmmmmmmmmm
wehh , serius aku penink fikir benda serabut bagai nihh .
aku nak tunggu call dye ,
nak dengar sndiri penjelasan dari dya !

sampai bila ?
tunggulah sampai mati mira !

grrrr ! kau diam lah


*kata hati kata akal tak tahu yang mana satu , sndiri agak . kbyeee :'///

No comments:

Post a Comment